Reggeli kávé

Reggeli kávé

1# Michelle McNamara - Eltűnök a sötétben

2022. december 17. - Riel07

michelle-mcnamara-eltunok-a-sotetben-egy-no-megallithatatlan-hajszaja-a-kaliforniai-gyilkos-utan_dnx1ldjv.jpg

A Kaliforniai gyilkos..... Hogy ki is Ő? Egy árnyék, egy baljós zörgés az éjszaka sötétjében, egy megfigyelő, egy gyilkos, egy erőszaktevő. Megfigyeli az embereket, betör a házukba és megkötözteti a férjet, aztán a feleséget megerőszakolja vagy pedig össze kötözött kezével kielégítteti a gyilkosunk magát. Ha ez önmagában nem lenne elég a végén már gyilkolni is kezd. 
Képzeld el, hogy Kaliforniában élsz. Tudod hogy vadászik a gyilkos és rettegésben élsz. Felteszed magadban a kérdést, "Mi van ha most én következek?". Személy szerint végig fut a hátamon a hideg... 
Hajszolják a gyilkosunkat... Michelle a bűnügyekkel foglalkozó újságíró, szinte megszállottan a nyomába ered. Sajnos meghal és így nem élei meg azt  a napot amikor elkapják a tettest. Nem kevés áldozatot szed közben a pszichopata. Egyszerűen mindig kicsúszik a zsaruk karmai közül. McNamara nagyban hozzá járul a tettes elfogásához még halálában is.

Térjünk át a véleményemre ha már egy kicsit ismerjük a történetet...
Nem olvastam még ilyen típusú könyvet amiben ennyi az adat, ami nem kifejezetten regény stílus. Bár a tartalma miatt megtetszett, mikor belekezdtem már nem tartottam életem legjobb választásának. Az egész unalmas volt nekem és vontatott. A sok adat, semmi sztori csak a rút igazság. Nyilván aki szereti az ilyen típusú könyveket annak biztos bejön, de nekem nagyon nem. Ne kövezzetek meg. Egy biztos, több dokumentációs könyvet nem olvasok. (Vagy hogy is fejezzem ki magam). Nekem túl kaotikus, a rengeteg áldozatot észben tartani, a helyszíneket.... Az én agyam erre képtelen... 
Ettől független. Neked lehet, hogy tetszeni fog. Egy próbát megért! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyveskave.blog.hu/api/trackback/id/tr4818004510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása